Тексти та прес-релізи
|
|
Bullet | Дата: Четвер, 2011-08-11, 10:33 PM | Повідомлення # 1 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| ось тут про причини зльоту
Наразі маємо потребу допомоги в наступному: 1) написання прес-релізів для ЗМІ - Via, Сестра_Юлія, tanyakornдо 9.09 нема 2) Написання розлогих прес-релізів для запрошувальних листів в музеї, бібліотеки, до запрошених організацій.Сестра_Юлія, tanyakorn до 9.09 нема Тексти до ладу довела Тетяна
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Tana | Дата: Четвер, 2011-08-11, 10:49 PM | Повідомлення # 2 |
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 7330
Статус: Offline
| Надам свої статті та заготовки, ін. тексти для використання в написанні прес-релізів.
Координую Довгобуд "Виплекана сорочка" Моя майстерня Чому закладинка – найкращий подарунок?! "Чарівниця-берегиня форума-2010" Чарівниця - Хранитель традицій і увіковічнювач їх в сучасності і майбутньому - 2012
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 0:23 AM | Повідомлення # 3 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Можу написати-поредагувати, можу організувати роботу прес-служби злету, провести піар-кампанію.
Прес-релізи - це те, що пишеться вже після проведення злету, по результатах. На нинішньому етапі потрібні анонси - заяви про наміри, повідомлення про місце-час-мету-програму.
Для того, щоб вдало пропіарити Злет - потрібно попередньо більш чітко визначитися - що саме ми хочемо і які є можливості, тобто окреслити бажану кількість людей, цільову аудиторію - кого саме бажано залучити, яка межа можливостей. Бо можна так розкачати - що буде тисяча відвідувачів і 30 телеканалів, такий перебор навряд чи є добре. Тому багато нюансів треба узгодити або у цій гілці, або під час робочої зустрічі координаційної ради.
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 0:34 AM | Повідомлення # 4 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Via) Прес-релізи - це те, що пишеться вже після проведення злету, по результатах. вперше чую, чесно кажучи.. але я художник, можу і помилятись. Та я користуюсь загально прийнятою термінологією:
Пресс-рели́з — сообщение для прессы; информационное сообщение, содержащее в себе новость об организации (возможно и частном лице), выпустившей пресс-релиз, изложение её позиции по какому-либо вопросу и передаваемое для публикации в СМИ.
Как правило, содержит официальную позицию организации в виде реакции на тот или иной информационный повод. Официальные государственные органы иногда выпускают пресс-релизы в форме «ответов на вопросы».
Первый пресс-релиз в истории был выпущен 30 октября 1906 года «отцом» современного PR Айви Ли (Ivy Lee) и связан с достаточно трагичным происшествием на железной дороге Пенсильвании.[1]
Пресс-релиз является главным PR-документом в любой организации. Пресс-релиз позволяет организации информировать СМИ о важных событиях, произошедших в организации и являющихся интересными или необходимыми для освещения их широкой общественности и/или конкретной целевой аудитории. Пресс-релизы распространяются среди журналистов на брифингах и пресс-конференциях, либо рассылаются через средства связи.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%CF%F0%E5%F1%F1-%F0%E5%EB%E8%E7
Via, я можу вас вписати в перше повідомлення цієї теми? Допоможете?:) Ви вже колись раніше давали свою згоду.
Quote (Via) Тому багато нюансів треба узгодити або у цій гілці, або під час робочої зустрічі координаційної ради. Мені персональна зустріч більш приємна, але я за тиждень від"їжджаю, вернусь 3 вересня, коли вже пізно зустрічатись і писати прес-релізи. Та ви можете зустрітись з Таною, я їй цілком довіряю в цій справі. ба навіть вона в таких штуках більше за мене тямить і досвід має.
Quote (Via) Для того, щоб вдало пропіарити Злет - потрібно попередньо більш чітко визначитися - що саме ми хочемо і які є можливості, тобто окреслити бажану кількість людей, цільову аудиторію - кого саме бажано залучити, яка межа можливостей. зараз створюємо тему , де викладемо вже написані Положення і заготовку програми заходу Орієнтовну кількість форумчан на заході якраз цим опитуванням і виясняємо. Кількість запрошених гостей - близько 300 осіб.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:37 AM | Повідомлення # 5 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Добре, давайте почнемо спочатку - з Вашого тексту про Зліт. Я буду питати - а ви мене не оголошуйте ворогом, будь-ласка, я просто дотошна Є багато неоднозначних речень - які у мене при прочитання викликали питання та/або сумніви. Така сама реакція на текст може бути і у інших людей просто в силу необізнаності. Тому зараз дуже важливо текст проаналізувати і дворзначних тлумачень уникнути - перед тим. як ми його почнемо розповсюджувати.
Свої коментарі- враження я виділяю синім кольором ____________________________________
Всеукраїнський зліт вишивальниць 2011 - тобто всіх вишивальниць? Це не форумувка?
Мета заходу − популяризація українського народного шиття-вишивання та його інтеграція в сучасний одяг та ужиткові вироби. Очікувані результати – продемонструвати цінність і творчий потенціал інтерактивного веб-ресурсу "Спілкування за вишиванням"; розвіртуалізувати спільноту в закладі культури – бібліотеці; привернути увагу широкого кола громадськості до сучасних майстрів та їх діяльності по збереженню та примноженню українських вишиваних традицій; ознайомити з краєзнавчою та мистецтвознавчою літературою з історії народного одягу та технік народної вишивки. Форма роботи – виставка, навчання (майстер-класи) та обмін досвідом майстрів та поціновувачів мистецтва вишивки.
Цей абзац - ніяких питань
Програма: 1.Освітня частина: • віртуальна презентація веб-проекту "Спілкування за вишиванням"; - слово "віртуальна" означає, що буде буде включенок компьютер і показано відвідувачам сайт-форум? Чи це буде мультімедійний екран - презентацією у ПоверПоінті - покадрово сторінки розділів сайту і форуму? Краще залишити просто слово "презентація".
• книжкова виставка краєзнавчої та мистецтвознавчої літератури - отут знову болюче питання, книжки можна буде тільки подивитися-погортати? Ви уявляєте реакцію відвідувачів? Та нас замучають питаннями - де купити :(
• виставка традиційних рушників, сорочок та предметів народного текстилю (з короткими доповідями-повідомленнями); • виставка сучасних вишитих робіт (їх коротка презентація); • майстер-класи (проводитимуться одночасно, з різних напрямків). тут треба додати погодинний розклад , назви технік, умови участі - Ви казали, можна тільки форумчанам? Що робитимуть тоді решта 250 відвідувачів?
2.Концертно-розважальна частина: • конкурси серед відвідувачів на знання української традиції; • лотерея серед усіх гостей; • відзначення глядацьких симпатій серед експонованих робіт; • виступ творчих колективів. потрібні назви колективів - і що це буде, співи-танці?
Учасники -- майстрині спільноти та запрошені гості, ЗМІ.- про це знову запитання - хто ці гості, по запрошеннях чи буде вільний вхід?
_________________
Треба додати рядок "Акредитація преси за телефонами ХХХХХХ, контактна особа ХХХХ" Окремо рядок "Запрошення на Зліт можна отримати , зателефонувавши ХХХХХ , контактна особа ХХХХ"
Треба погодиння схема - що саме о котрій саме годині, і загальна тривалість - з 9 до 18-ї, наприклад. Тоді преса орієнтується - прийдуть на 9-00 на відкриття, а далі вже цілий день згідно розкладу.
Як бачите - уточнюючі питання є, а їх всі треба скоригувати перед тим, як анонс почне розповсюджуватися.
Повідомлення відредагував Via - П`ятниця, 2011-08-12, 1:38 AM |
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:49 AM | Повідомлення # 6 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Via) Всеукраїнський зліт вишивальниць 2011 - тобто всіх вишивальниць? Це не форумувка? відповідь - в меті. Форумівка великого масштабу, куди запрошуємо гостей "з вулиці", щоб привернути їх увагу до вишивальної традиції.
Quote (Via) - слово "віртуальна" означає, що буде буде включенок компьютер і показано відвідувачам сайт-форум? Чи це буде мультімедійний екран - презентацією у ПоверПоінті - покадрово сторінки розділів сайту і форуму? Краще залишити просто слово "презентація". так і буде! Віртуальна. Я зобов"язана звітувати в цій темі про всі наші напрацьовки?
Quote (Via) • книжкова виставка краєзнавчої та мистецтвознавчої літератури - отут знову болюче питання, книжки можна буде тільки подивитися-погортати? Ви уявляєте реакцію відвідувачів? Та нас замучають питаннями - де купити :( Я вас УМОЛЯЮ: прочитайте уважно текст, який Тана написала. Я не маю сил пережовувати одне і те саме по сто разів! Це буде в бібліотеці, захід наш попадає в датах до Дня бібліотек, бібліотека виставить книжки - і таким чином залучить нових читачів. ТАМІ ЧИТАТИМУТЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote (Via) • майстер-класи (проводитимуться одночасно, з різних напрямків). тут треба додати погодинний розклад , назви технік, умови участі - Ви казали, можна тільки форумчанам? Що робитимуть тоді решта 250 відвідувачів? ой блін, матінко божа і всі святі. Ну де ви таке знайшли?? ПРоцитуйте, де в листі таке написано, майстр-класи форумчани можуть прочитати і у форумі. Живі МК - для гостей, щоб залучити їх до традиційної вишики через короткі МК.
Quote (Via) • майстер-класи (проводитимуться одночасно, з різних напрямків). тут треба додати погодинний розклад , назви технік, умови участі - Ви казали, можна тільки форумчанам? Що робитимуть тоді решта 250 відвідувачів? нє, у мене враження, що вам подобається з мене знущатись ))))) Є спеціальна тема про МК, там ми все це узгоджуємо. Вам для написання прес-релізу непотрібно знати погодинний розклад, займіться своєю ділянкою роботи, будь ласка
Quote (Via) виступ творчих колективів. потрібні назви колективів - і що це буде, співи-танці? Аррррррррррррр. Для чого ВАМ це потрібно зараз?Quote (Via) Треба додати рядок "Акредитація преси за телефонами ХХХХХХ, контактна особа ХХХХ" Окремо рядок "Запрошення на Зліт можна отримати , зателефонувавши ХХХХХ , контактна особа ХХХХ" Треба погодиння схема - що саме о котрій саме годині, і загальна тривалість - з 9 до 18-ї, наприклад. Тоді преса орієнтується - прийдуть на 9-00 на відкриття, а далі вже цілий день згідно розкладу. Як бачите - уточнюючі питання є, а їх всі треба скоригувати перед тим, як анонс почне розповсюджуватися.
я хочу вбитись просто об свій стіл зараз. Я не маю сил відповідати на безглузді питання. Ви намагаєтесь корегувати ЛИСТ до районної адміністрації. На біса там вказувати точний час і список гуртів? Це орієнтовна програма.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:51 AM | Повідомлення # 7 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| я така щаслива, що не працюю в бюрократичній системі і не мушу отаке слухати часто. Мені в цю секунду хочеться все згорнути, виїхати з країни і ніколи, НІКОЛИ нікого не залучати. Я відповідаючи на одні і ті самі питання витратила купу своїх нервів. А на біса воно було потрібно? Воно навіть непотрбіно для прес-релізу ВЗА-ГА-ЛІ. Я би за цей час сама навчилась його пистаи, або купила би за 10-20 доларів на фрілансі.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:54 AM | Повідомлення # 8 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Лізо - зайспокойтеся і вийдіть з гілки. Я поставила ці всі питання Тані - бо треба написати текст анонсу злету, і заготовка Тани цілком годиться, навіть якщо це лист до РДА. У вас не вистачає нервів збагнути, що і навіщо я роблю - то не витрачайте нерви. Так, мені це все треба знати - щоб зробити якісне інформаційне повідомлення як для відвідувачів, так і для журналістів.
|
|
| |
Tana | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:58 AM | Повідомлення # 9 |
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 7330
Статус: Offline
| Дякую за конструктив, Via. Йдемо по пунктам Quote (Via) тобто всіх вишивальниць? Це не форумувка? Це і форумівка, і захід для широкого кола відвудувачів Quote (Via) слово "віртуальна" означає, що буде буде включенок компьютер і показано відвідувачам сайт-форум? Чи це буде мультімедійний екран - презентацією у ПоверПоінті - покадрово сторінки розділів сайту і форуму? Краще залишити просто слово "презентація". Так, заплановано проектор і компьютер для кількох речей, в тому числі для презентації нашого веб-ресурсу Quote (Via) отут знову болюче питання, книжки можна буде тільки подивитися-погортати? Ви уявляєте реакцію відвідувачів? sad Та нас замучають питаннями - де купити В бібліотеці існує така форма робота як книжкова виставка. Тож для нас розгорнуть виставку з наявної літератури за нашою тематикою. Quote (Via) тут треба додати погодинний розклад , назви технік, умови участі - Ви казали, можна тільки форумчанам? Що робитимуть тоді решта 250 відвідувачів? В прес-релізі погодинного розкладу не вказується, це все буде винесено в програму. Можна написати "народних технік" Інші люди розглядатимуть виставки та спілкуватимуться Quote (Via) потрібні назви колективів - і що це буде, співи-танці? Це також буде в програмі, бо музиканти уточнюються Quote (Via) про це знову запитання - хто ці гості, по запрошеннях чи буде вільний вхід? Вхід вільний . Гості -- всі, хто прийде. Є список гостей окремо запрошених, є форумчани, є ті, хто прийде за рекламою
Далі в наступному повідомленні
Координую Довгобуд "Виплекана сорочка" Моя майстерня Чому закладинка – найкращий подарунок?! "Чарівниця-берегиня форума-2010" Чарівниця - Хранитель традицій і увіковічнювач їх в сучасності і майбутньому - 2012
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 1:58 AM | Повідомлення # 10 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Сестра_Юлія) Via, ой сумніваюсь, що преса збереться на 9.00. треба на 10-ту кликати як мінімум. т.як Віа зі мною не має бажання розмовляти, скажу, Юля, тобі: відкриття планується на 11 годину. Навіщо пресі сидіти цілий божий день на заході - неясно навіть мені. Я гадала, запросити пресу варто на певний час, скажімо на годину, а то і менше вони там побудуть. А час - то вже договірне. Зранку у нас частина - для форумчан, з 11-ї (і це ще дуже орієнтовно і невизначено) уже буде відкриття *для всіх*.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:01 AM | Повідомлення # 11 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Quote (Сестра_Юлія) Via, ой сумніваюсь, що преса збереться на 9.00. треба на 10-ту кликати як мінімум.
Якщо робити "по-дорослому" - то у плані заходів доадається рядок "10-00 - прес-конференція" Але я не думаю, що ми так далеко підемо - це ж не фестиваль "Країна мрій" поки що, перший зліт. А на наступні роки - запросто Додано (2011-08-12, 2:01 Am) ---------------------------------------------
Quote (Bullet) т.як Віа зі мною не має бажання розмовляти, скажу, Юля, тобі: відкриття планується на 11 годину.
Я бажаю з вами розмовляти і вище предметно про це питала. Дякую за відповідь - так і напишемо "Вільний вхід з 11-00".
|
|
| |
Tana | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:03 AM | Повідомлення # 12 |
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 7330
Статус: Offline
| Quote (Via) Треба додати рядок "Акредитація преси за телефонами ХХХХХХ, контактна особа ХХХХ" Стосовно акредитації погоджуємо з районноб владою, в них приписи змінюються, як це краще зробити
Quote (Via) Окремо рядок "Запрошення на Зліт можна отримати , зателефонувавши ХХХХХ , контактна особа ХХХХ" Подумаємо, дякую. Скоріше за все, це будуть електронні листи
Quote (Via) Треба погодиння схема - що саме о котрій саме годині, і загальна тривалість - з 9 до 18-ї, наприклад. Тоді преса орієнтується - прийдуть на 9-00 на відкриття, а далі вже цілий день згідно розкладу. По годинам зможемо розбити, лише коли наповняться теми пунктів програми змістом і конкретними людьми. Але це точно буде після 9-ї, думаю 10, а то й 11 годину призначати на початок, бо дорога-роздягтися-розкластися --зареєструватися-- це все час. Це питання відкрите.
Дякую за розуміння.
Координую Довгобуд "Виплекана сорочка" Моя майстерня Чому закладинка – найкращий подарунок?! "Чарівниця-берегиня форума-2010" Чарівниця - Хранитель традицій і увіковічнювач їх в сучасності і майбутньому - 2012
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:06 AM | Повідомлення # 13 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Via) Дякую за відповідь - так і напишемо "Вільний вхід з 11-00". стоп-стоп (я написалсь новопаситу, ваші питання мене реально добили, чесно))))))), а хіба *вільний* в даному контексті коректно?
я справді не знаю, як красиво написати, що для гостей захід відкритий з 12 години.
Може не писати в анонсах про нашу мікроконференцію? Ми ж там всього 40-60 хвилин поговоримо, та і то так, про форум, і відповімо на питання, якщо будуть. Потім Тана - покаже про Київщину і її вишивку, і теж відповіді на питання. і все. Хоча якщо так у журналістів прийнято писати *вільний вхід* -0 то нехай так і буде, я не спєц. Просто саме у мене асоціація *вільний вхід* = *вхід безкоштовний*.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:20 AM | Повідомлення # 14 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Quote (Tana) Це і форумівка, і захід для широкого кола відвудувачів.
По годинам зможемо розбити, лише коли наповняться теми пунктів програми змістом і конкретними людьми. Але це точно буде після 9-ї, думаю 10, а то й 11 годину призначати на початок, бо дорога-роздягтися-розкластися --зареєструватися-- це все час. Це питання відкрите.
Тоді ми маємо визначити бодай час відкритої частини. Я зараз бачу це так: 9-11- закрита підготовча частина лише з форумчан, з 11 - до 18 - вільний вхід для відвідувачів і преси. Чи не до 18-00 - раніше закінчимо, як працює бібліотека?Додано (2011-08-12, 2:10 Am) ---------------------------------------------
Quote (Bullet) Хоча якщо так у журналістів прийнято писати *вільний вхід* -0 то нехай так і буде, я не спєц. Просто саме у мене асоціація *вільний вхід* = *вхід безкоштовний*.
Дещо несподіване зауваження Я не думала, що вхід буде платним - але якщо він платний, тоді ми обовязково у анонсі пишемо "Вхід платний. Вартість квитка - ххх гривень. Акредитована преса - безкоштовно". Вільний вхід - це безкоштовний вхід і без ніяких запрошень. Бувають заходи, де вхід тільки по запрошеннях (навіть якщо вони нічого не коштують, але роздані вузькому колу учасників зарані).Додано (2011-08-12, 2:15 Am) ---------------------------------------------
Quote (Tana) Стосовно акредитації погоджуємо з районноб владою, в них приписи змінюються, як це краще зробити
Ні, акредитація преси не потребує ніяких узгоджень з районною владою, це просто типова процедура попередньої реєстрації журналістів - в анонсі вказується телефон, по якому журналісти телефонують і зарані записуються, щоб їх впустили на захід. Також вони по цьому телефону задають уточнюючі питання організаторам щодо порядку денного чи адреси чи ще якихось тонкощів.
Якщо вхід вільний - акредитація преси не потрібна, бо немає обмежень у доступі. Проте - все одно цей рядок додають, це вважається "хорошим тоном" у піарі конференцій-злетів, увага до журналістів. Та й одночасно можна зорієнтуватися - скільки журналістів та телеканалів буде.Додано (2011-08-12, 2:17 Am) ---------------------------------------------
Quote (Tana) В бібліотеці існує така форма робота як книжкова виставка. Тож для нас розгорнуть виставку з наявної літератури за нашою тематикою.
Тоді ми маємо переформулювати речення - "Під час Злету буде діяти виставка книжок про вишивання з фондів бібліотеки ім.Забіли". В людей не буде наміру йти за книжками - вони знатимуть, що їх можна лише подивитися.Додано (2011-08-12, 2:20 Am) ---------------------------------------------
Quote (Bullet) я справді не знаю, як красиво написати, що для гостей захід відкритий з 12 години.
Пишемо у позитивному контексті "Вхід відкритий з 12-ї години до 18 години" Гостям необразливо - і нам є час готуватися Ніяких заборон - у піарі це не вітається.
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:24 AM | Повідомлення # 15 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Via) Тоді ми маємо визначити бодай час відкритої частини. Я зараз бачу це так: 9-11- закрита підготовча частина лише з форумчан, з 11 - до 18 - вільний вхід для відвідувачів і преси. Чи не до 18-00 - раніше закінчимо, як працює бібліотека? о, перше з чим я з вами погоджуюсь на 200% Про бібліотеку - всі пиатння до Тані.
Quote (Via) Дещо несподіване зауваження Я не думала, що вхід буде платним - але якщо він платний, тоді ми обовязково у анонсі пишемо "Вхід платний. Вартість квитка - ххх гривень. Акредитована преса - безкоштовно". Вільний вхід - це безкоштовний вхід і без ніяких запрошень. Бувають заходи, де вхід тільки по запрошеннях (навіть якщо вони нічого не коштують, але роздані вузькому колу учасників зарані). ні-ні, у нас весь вхід вільний. Ми мали думку зорганізувати людей на МК - тільки по запрошеннях, але не прийшли до єдиної думки.
Щодо акредитації журналістів, мені подобається, як про це пишуть заздалегідь деякі ресурси: Quote Аккредитация СМИ в Varenik’s Pub 1. Правила аккредитации, обязательные для всех представителей СМИ. 2. Аккредитация осуществляется на основании анонса. Информация о публикации (номер, дата выхода) или эфире указывается в заявке на аккредитацию. Если Вы представляете интернет-портал, или анонс продублирован в интернет-версии вашего издания, необходимо прислать ссылку на анонс. 3. Заявки для аккредитации на концерты зарубежных исполнителей принимаются по адресу: igor@varenik.com.ua 4. От одного издания мы аккредитуем 1 корреспондента и 1 фотокорреспондента. От радиостанции — 1 корреспондента. От телеканала — съемочную группу в cоставе 3-х человек. 5. Фамилия фотокорреспондента указывается в заявке в обязательном порядке, иначе фотограф не будет аккредитован. Гражданам с фотоаппаратами системы «мыльница», аккредитованным по электронной почте, может быть отказано в аккредитации на месте. 6. Забрать аккредитацию можно непосредственно перед мероприятием на главном входе клуба. Аккредитации начинают выдаваться за полчаса до официального начала мероприятия и заканчивают выдаваться спустя час после официального начала. Мы вправе отказать в аккредитации опоздавшим. 7. К сожалению, мы не аккредитуем малотиражные издания (менее 5000 экз.), зарубежные издания, а также интернет-ресурсы с посещаемостью менее 500 человек в день. 8. Ряд мероприятий проходит в режиме ограниченной аккредитации. Информация о таких мероприятиях и условия аккредитации сообщаются в ответе на заявку.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Tana | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:24 AM | Повідомлення # 16 |
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 7330
Статус: Offline
| Згода на 12 годину, нам потрбен час на спілкування внутрішньофорумське. До 12 все встигнемо. Згода не писати в анонсі, напишимо лише в програмі, що скажете?
Координую Довгобуд "Виплекана сорочка" Моя майстерня Чому закладинка – найкращий подарунок?! "Чарівниця-берегиня форума-2010" Чарівниця - Хранитель традицій і увіковічнювач їх в сучасності і майбутньому - 2012
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:26 AM | Повідомлення # 17 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Quote (Via) Тоді ми маємо переформулювати речення - "Під час Злету буде діяти виставка книжок про вишивання з фондів бібліотеки ім.Забіли". В людей не буде наміру йти за книжками - вони знатимуть, що їх можна лише подивитися. особисто я не побачила великої різниці з тим, що написала Тана. Як на мене, то неважливо в даному випадку, що люди подумають про виставку книжок.. Не придовбуйтесь знов, ну будь ласка.
погоджуюсь на 100%. ну напишіть вже нарешті ))
Quote (Via) Пишемо у позитивному контексті "Вхід відкритий з 12-ї години до 18 години" Гостям необразливо - і нам є час готуватися Ніяких заборон - у піарі це не вітається.
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:27 AM | Повідомлення # 18 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Quote (Tana) Згода на 12 годину, нам потрбен час на спілкування внутрішньофорумське. До 12 все встигнемо. Згода не писати в анонсі, напишимо лише в програмі, що скажете?
Скажу, що так воно і буде. Офіційний початок - з 12-ї години, про це пишемо для гостей і преси. Організаційно - початок з самісінького ранку, і всі форумчани тут на форумі довідуються, що до 12-ї і буде власне форумівка.
|
|
| |
Bullet | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:29 AM | Повідомлення # 19 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Статус: Offline
| Via, ВСЬО, ПИТАННЯ ЗАКРИТЕ. 12 - ПОЧАТОК ДЛЯ ГОСТЕЙ. ну може досить про одне і те саме, одне і те саме?...
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
Via | Дата: П`ятниця, 2011-08-12, 2:31 AM | Повідомлення # 20 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 255
Статус: Offline
| Quote (Bullet) ні-ні, у нас весь вхід вільний. Ми мали думку зорганізувати людей на МК - тільки по запрошеннях, але не прийшли до єдиної думки. Щодо акредитації журналістів, мені подобається, як про це пишуть заздалегідь деякі ресурси:
Щодо МК - треба таки щось вирішити. Бо рекламувати МК - якщо гості не зможуть в них взяти участь - є неправильно і неетично.
Щодо зразка правил акредитації - то перебор, не звертайте уваги. ми ж не Адміністрація Президента. і охорону на вході з металодетекторами ставите не будемо Достатньо одній відповідальній людині записати на листочку "Прийде Маша Іванова з газети "Україна молода".
|
|
| |