lady-v, дякую. Я довго думала з чого розпочати. Розпочну, мабудь, з коротенької розповіді про себе. Це я. Рідні та друзі звуть мене Альоною. Живу в мальовничому селі Новоселівка. Це батьківщина братів Герасименків та їх плимінниці Фросини. Хто цікавиться керамікою, тому ці імена мають бути знайомі. Виховуємо з чоловіком трьох синів - Антона, Владистава та маленького Остапчика. Працюю в сільській школі вчителем математики. Трошки в"яжу, трошки шию, трошки вишиваю, тому й вибрала саме таку назву джля своєї маленької майстерні. В наступних повідомленнях похвастаюсь всім, що я "натворила" :). Сподіваюсь, що Вам, шановні форумчанки і форумчани буде цікова зі мною спілкуватись. Бо я завжди отрумую величезне задоволення від блукання по форумі. То ж з Богом.
romantik, приємно познайомитись, Альона! Ми колеги, я учитель, але в худ. школі. У нас є і вчителі математики на форумі - Лелітка. Сподіваюсь, ви нас часто "підгодовуватимете" вишивальними смаколиками в своїй новій темі. Від імені адміністратора нагадую, що тут ви можете писати про все, що завгодно, у розділі творчих майстерень нема офф-топів, можете розводити флуди, усе, що не суперечить законодавству нашої країни та здоровому глузду Існує лише заборона на використання червоного шрифта - це колір адміністративних зауважень нашого форума. В іншому - ви вільні у вашій майстерні! У добру путь!
romantik, то квіти з вашої садиби? гарні і багато!
Цитата (romantik)
Трошки вишивки
перше зауваження: фотографії, що містять цінну для інших користувачів інформацію (вишивки, одяг, народні традиції, виставки тощо) розміщувати обов"язково на наш форум через кнопку ОБЗОР Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
Bullet,Dmutrik09,Tana, рада Вас бачити у гостині і дякую за теплі слова.
Цитата (Bullet)
то квіти з вашої садиби? гарні і багато!
Так, я люблю вирощувати квіти і виходити щоранку полюбуватись та отримати гарний заряд на цілий день.