romantik: Всього потроху
|
|
romantik | Дата: Неділя, 2013-07-14, 0:32 AM | Повідомлення # 21 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Статус: Offline
| Tanaю,дякую. Фото з музею братів Герасименків
Повідомлення відредагував Bullet - Середа, 2013-09-04, 11:16 PM |
|
| |
romantik | Дата: Неділя, 2013-07-14, 0:49 AM | Повідомлення # 22 |
побратим
| Ще фото з того ж музею. Перепрошую за якість, не вмію я фотографувати.
Повідомлення відредагував Bullet - Середа, 2013-09-04, 11:17 PM |
|
| |
romantik | Дата: Вівторок, 2013-08-06, 1:56 AM | Повідомлення # 23 |
побратим
| Моя спроба вишивки стрічками. Ця картинка висить у школі, де я працюю. Ось що навишивалось вже цього року. Сама дивуюсь. І коли я встигаю? Відразу напрошується приказка : "очі бояться, руки роблять" Вишивка на готовій сорочці. Потрібно було терміново вишити на 9 березня. Тому нашила на сорочку канву і по канві вишивала . Вишианка для мами. Планувалась на день народження, але не встигла. Подарувала на свято Івана Купала. Весільний рушник поїхав у Вінницю.
|
|
| |
romantik | Дата: Середа, 2013-09-04, 4:58 PM | Повідомлення # 24 |
побратим
| Моя маленька майстеренька стала таким собі щоденничком моїх творчих здобутків. Передивилась і бачу, що не похизувалась сорочечкою для найменшенького А це я із своїми козаками та хрещеницею в Ладижині на Дні Незалежності. Правда старшого сина не вистачає. Він у цей час був на змаганнях з орієнтування у ГРК "Дубки", що на Закарпатті. На чоловікові сорочка із мого довгобуду.
Повідомлення відредагував romantik - Середа, 2013-09-04, 5:05 PM |
|
| |
Tana | Дата: Середа, 2013-09-04, 5:38 PM | Повідомлення # 25 |
Мудра людина
| Хороше поповнення майстерні!
Цитата (romantik) Вишивка на готовій сорочці. Потрібно було терміново вишити на 9 березня. Тому нашила на сорочку канву і по канві вишивала Мені замовили такий самий швидкий подарунок, вірніше, нашивки на сорочку, а я думаю, що легше купити готову сорочку і вже на неї ладнати... Ще не вирішила, але натхненна Вашим досвідом.