Творчі посиденьки зі Штинькою
|
|
shtynka | Дата: Четвер, 2010-11-25, 11:42 AM | Повідомлення # 1 |
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Статус: Offline
| Ласкаво прошу до мене в гості!
Живу у славному місті Запоріжжі, рада буду знайти однодумців зі свого міста чи десь неподалік, можливо для міні-форумівок за чашкою смачного чаю, соку, кави чи хто що полюбляє На півдні України є певний дефіцит україномовного середовища та людей із українською самоідентифікацією. Тому рада буду поповнити коло своїх українських (і не тільки) друзів
Маю свою невеличку родину - чоловіка та синочка 2 рочки, а також дуже широку географію родичів по всій Україні та за її межами. Творити для рідних і близьких людей щось, наділене теплом своїх рук - то основна діяльність у вишиванні, яку я практикую. Гроші заробляти таким чином не пробувала, можливо колись до того виросту як вишивальниця та рукодільниця )))
В реальному житті я інженер, що тісно пов"язаний із комп"ютерною технікою. Була я і адміністратором, і викладачем спец.дисциплін, цікавлюсь дизайном, графікою, відео, останнім часом пробую реалізувати себе в спорідненій сфері, ближчій до програмування.
Можливо, комусь видасться це перше повідомлення надто відвертим - але для мене за ті декілька років, що я тут на форумі, ця веб-спільнота стала рідною, а багатьох постійних форумчан бачила у реалі і я просто в захваті від цих людей. Дівчата, ви для мене як окрема родина однодумців, захоплених як і я українськими традиціями, народними ремеслами, і просто щирі душевні люди! За це ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ всім, без кого цього форуму не було би!
Моя майстерня
Повідомлення відредагував shtynka - Вівторок, 2012-09-25, 4:57 PM |
|
| |
Irochka-tiger | Дата: Вівторок, 2013-04-09, 4:22 PM | Повідомлення # 481 |
друг
| shtynka, рушник-мрія гарний і незвичний. Бажаю пошвидше втілити в життя!!!
|
|
| |
Tana | Дата: Вівторок, 2013-04-09, 5:08 PM | Повідомлення # 482 |
Мудра людина