Голосування:"листівка:Вишитий символ року"
|
|
cherry | Дата: Середа, 2011-01-05, 10:41 AM | Повідомлення # 41 |
побратим
Група: Перевірений користувач
Статус: Offline
| СОЙКА, Сестра_Юлія, вітаю! Дякую всім за добрі слова! Конкурси - чудова річ, приймайте участь
|
|
| |
СОЙКА | Дата: Середа, 2011-01-05, 11:23 PM | Повідомлення # 42 |
друг
| Дівчатка,дуже дякую всім за привітання! Скажу чесно,для мене листівку вишити і виготовити,набагато легше ніж проводити конкурс на форумі. Тому хочу особливо подякувати нашій мужній Jasjka, що впоралася з покладеними на неї обов'язками!!! Шкода що було мало робіт,боротьба була б запеклішою і цікавішою. В листівках я новачок,але з подачі Bullet, (яка залишала в своїй майстерні посилання на блог -листівок)я туди заглянула і тепер я там частіше буваю ніж тут.А завдяки цьому конкурсу вдалося поєднати і моє нове захоплення і улюблену вишивку. Окремо дякую за призи,за схему від Українки і за заготовку для листівки(взагалі підскакую до неба від радості))) Всім дякую!Всіх люблю! Всім веселого і щасливого Різдва!!!
Повідомлення відредагував СОЙКА - Середа, 2011-01-05, 11:31 PM |
|
| |
veronika | Дата: Четвер, 2011-01-06, 1:23 PM | Повідомлення # 43 |
мешканець сайту
| Вітаю дівчата Вас з перемогою , удачі на нові листівки!!!!
"Чарівниця форума-2010: вишивальщиця з моторчиком"
|
|
| |
Bullet | Дата: Четвер, 2011-01-06, 3:13 PM | Повідомлення # 44 |
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
| Quote (Jasjka) Ххх - Всім дякую немовби я виграла головний приз А ти і виграла його - такий конкурс провела, святковий, зимовий, новорічний!
Чарівниця - Берегиня форуму - 2012 моя майстерня на форумі Приватна скринька на форумі заповнена. Пишіть тільки на elisa@ukr.net
|
|
| |
soncevuda | Дата: Четвер, 2011-01-06, 9:54 PM | Повідомлення # 45 |
мешканець сайту