| | Вхід у форум

Четвер, 2024-04-18, 6:20 PM
Головна » 2013 » Вересень » 26

Команда «ВікіСітіНоміка» спільно з дизайн-студією «Королівські митці» презентувала систему візуальної ідентичності туристичного бренду України.
До обговорення професіонали від органів виконавчої влади, туристичного бізнесу та профільних громадських організацій запропонували три графічні варіанти, засновані на концепції «і-і», повідомляє сайт «ВікіСітіНоміка».
Сьогодні варіанти системи візуальної ідентифікації України представлені для громадського обговорення. Концепція №1 ілюструє ідею «і-і замість або-або».
«Брендинг країни – це не тільки дизайн, – каже учасниця команди ВікіСітіНоміка Тетяна Жданова. – Це адекватна культурі країни стратегія, послідовні дії. Завдання дизайну – посил ... Читати далі »
Переглядів: 558 | Додав: Киянка | Дата: 2013-09-26 | Коментарі (2)


У селі Ботар Виноградівського району на Закарпатті відкрили перший в Україні дегустаційний зал і Музей повидла, повідомляє zakarpattyachko.com.ua.
Перший дегустаційний зал леквару вже внесли в туристичний маршрут «Солодке Закарпаття», за яким відвідують винні підвали, Музей меду та гастрономічні фестивалі.
У дегустаційному залі Музею повидла відвідувачі мають можливість спробувати 22 сорти леквару (повидла) з місцевих карпатських ягід (слив, чорниці, чорноплідної горобини та журавлини) і традиційних солодких страв.
Технологія приготування дозволяє зберегти цілющі властивості ягід. Вариться леквар у спеціальному чані під назвою «ушт». Зазвичай сам процес починається вже о пів на шосту ранку і закінчується ввечері.
Переглядів: 393 | Додав: Киянка | Дата: 2013-09-26 | Коментарі (0)

Loading...