| | Вхід у форум

П`ятниця, 2024-04-19, 1:17 AM

Правила дописування у форумі. Будь ласка, читайте їх :)

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 34
  • 1
  • 2
  • 3
  • 33
  • 34
  • »
Модератор форуму: Tana, ganzya  
СПІЛКУВАННЯ ЗА ВИШИВАНКОЮ » Українська традиція » Сучасний вишиваний одяг » Дитяча вишиванка
Дитяча вишиванка
IrinaDДата: П`ятниця, 2009-09-25, 2:07 PM | Повідомлення # 1
перехожий
Група: Заблоковані
Повідомлень: 2
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Представлені схеми та фото , у розділі " ДИТЯЧА ВИШИВАНКА ", викладені з ознайомчою ціллю.Не для тиражування,копіювання чи видавання в засобах масової інформації.Використання схем в комерційних цілях заборонено. Поважайте наших дописувачів та нашу безкоштовну волонтерську працю.Дякуємо за розуміння. Модератор Dmutrik09.
Доброго дня всім форумчанам!
Я новачок на цьому формі та новачок у вишиванні, але хочу вишити дочці (4,5 рочки) вишиванку.
Підкажіть, будь-ласка, чи є якісь певні характерні риси у дитячих вишиванках? якісь особливі еленти, які присутні, чи навпаки не використовуються.
Буде вдячна за інформацію та надані відповіді
 
TanaДата: П`ятниця, 2009-09-25, 6:27 PM | Повідомлення # 2
Мудра людина
Група: Перевірений користувач
Повідомлень: 7330
Нагороди: 6
Репутація: 1080
Статус: Offline
В темах цього розділу неодноразово йшла мова про вишиванки дитячі, будьласка, почитайте їх. Також останні обговорення в темі Конкурс сорочок. Сподіваюсь, Ви визначетесь, чи то вишивати льолю чи як сорочечку жіночу.

Координую Довгобуд "Виплекана сорочка"
Моя майстерня

Чому закладинка – найкращий подарунок?!
"Чарівниця-берегиня форума-2010"
Чарівниця - Хранитель традицій і увіковічнювач їх в сучасності і майбутньому - 2012
 
BulletДата: П`ятниця, 2009-09-25, 6:56 PM | Повідомлення # 3
маніяк графічних ліній
Група: Администраторы
Повідомлень: 11630
Нагороди: 7
Репутація: 1033
Статус: Offline